onsdag 4 mars 2009

För 10 år sedan...

... hade jag precis blivit varm i kläderna med att ratta ett flygplan på egen hand. 17 år gammal står man här brevid flygplanet (modell Cessna 172), redo att starta ifrån Västerås flygplats.



Jag vet inte riktigt vad som hände med den här killen... Han som hade högflygande drömmar om att en dag få skjutsa diverse löst folk till världens alla hörn. Men om han hade funnits kvar idag hade han säkert varit något stil med:

...
Man brukar säga att: "sikta mot stjärnorna så kommer du till himlen". I mitt fall så togs jag ner från himlen och sattes ovanför en reaktortank... Någon "där oppe" måste helt enkelt inte gilla mig... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heeej Albin! Kulig blogg =)

Och som svar på kycklingekvations-frågan; det går så SJUKT bra!! Och jag är så himla glad för det. De fattar! De FATTAR! Det är INTE ofta vissa av dem fattar, men de fattar faktiskt. Helt otroligt!

Kramkram!

Kris sa...

Tack!

Va kul att det funkade, måste säga att det var smart av dig! Roligt att det finns mattelärare som kan ta ett steg "utanför lådan" som man säger. (Jag syftar inte på X-lådorna som kycklingarna gömmer sig i nu)

Väntar nu med spänning på hur kycklingarna löser andragradsekvationer! Kanske införa en höna som heter "roten ur" eller nåt sånt? :)