fredag 6 mars 2009

En månads bloggande...

Nu är det en månad sen jag tog mina första ”stapplande” tangentbordstryck på den här bloggen som av någon anledning fick namnet ”Energizer” (engelska för ”energikick” motsvarande). Kan inte svara på om bloggen inneburit en energikick för någon av er handfulla läsare, men för mig har det varit ett roligt sätt att fördriva tiden samtidigt som jag fått någon form av utlopp för olika tankar och idéer.

Under den här första 28 dagar långa månaden har jag fått iväg 28 inlägg, alltså i snitt ett om dagen och jag ska givetvis försöka hålla detta snitt uppe! Jag har försökt variera inläggen till att behandla allt ifrån mitt liv här i USA till hobbypolitiska tankar. Jag har skrivit om energi och kärnkraft och att det även har skapats två återkommande teman i form av quiz och brottargrepp. Och det kommer bli mer av den varan!

Om ni har förslag på saker jag kan skriva om eller bara rent allmänt har någon feedback så kom gärna med dem! Kom dock ihåg mitt första inlägg om saker som jag INTE tänker skriva om:)

Nu i mars är det ett år sedan jag och min bättre hälft åkte till New York och jag funderar på att sätta ihop en bildserie med bilder från året som gått och platser jag besökt.

Till sist…
Vill jag lyfta på hatten för alla er som bemödat er att läsa bloggen och kommenterat mina inlägg! Tack! Om inte annat så har det varit en energikick för mig!

4 kommentarer:

Albinssonskan sa...

Hej farbror Krille!
Vi följer din blogg från hemmaplan! Ska bli duktigare på att kommentera dock......

Anonym sa...

Quizzarna är riktigt skôj du! fortsätt så.

Frågan är om du inte ska skriva inlägg om gamla Lövgärdesprofiler? i stil med Tjengol, Janne Pinni etc.

Anonym sa...

j.j... Tjengol? skrattar mig fullständigt sönder och samman... det här var roligast idag, faktiskt. Sheingold. nic

Anonym sa...

Tjengol, Sheingold... same shit, different name. Eller?!

Men det var en riktig skôjjare den. Som tur är så är jag ju en gnutta för ung för att ha några ordentliga historier om honom, de flesta kommer ju via hörsägen.

Men du kanske har några?