lördag 28 februari 2009

Avdelningen "Laga inte det som inte är sönder"

Nu är det enligt Aftonbladet bestämt att Kristian Luuk tar över programledarrollen för På Spåret. Det kunde varit värre, men jag hoppades ändå in i det sista att SVT skulle tänka över sitt korkade beslut och behålla duon Olds- & Hellberg... Alltså, man har över 2 miljoner tittare i veckan om inte mer - Varför i helvete försöka gå in och laga något som inte är sönder? Jag har absolut inget emot Kristian Luuk som programledare snarare tvärtom! Men jag tänker ändå bojkotta programmet för att visa min protest emot SVT:s ledning.

Att se Luuk sitta där och rodda showen innebär troligen mer "(Salt) På såret" istället för "På spåret".

----------------------------------------

Annars har veckan rullat på. Har faktiskt inte gjort så mycket mer än jobbat och sovit. Hoppas att jag snart får in lite bättre rutiner på dagarna så att livet åtminstone får någon mening utöver jobbet. Har bland annat lokaliserat ett ganska stort köpcenter här i byggden som är värt ett besök och jag måste börja sköta min träning bättre än jag gjort den sista veckan...

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen blir vi av med de föråldrade "gubbarna"! Slut på tennisreferat och dåliga göteborgsvitsar...

//
Anonym