fredag 6 februari 2009

Sent ska syndaren vakna...

När trender börjat ebba ut och nyhetens behag lagt sig - Då och inte en dag tidigare börjar jag anamma det som varit på modet det senaste året... Så även när det gäller det här med blogg.

Som första inlägg här i bloggen tänkte jag egentligen bara klargöra min synpunkt och vilka ambitioner jag har (eller rättare sagt vilka ambitioner jag INTE har) med detta bloggande...

- Jag siktar inte på att vinna stora bloggpriset, eller något annat pris heller för den delen
- Jag tänker inte lägga ut bilder på kaffekoppar och annat trams från något trendigt fik
- Bloggen kommer att vara relativt enkel och inte "uppjazzad" med fräsig design motsv.
- Bloggen kommer inte innehålla en orgie i särskrivningar

Jag vill helt enkelt bara skapa en portal där jag kan dela med mig av mina erfarenheter, vädra mina tankar och idéer samt hålla eventuellt intresserade personer uppdaterade om vad som händer i mitt liv.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är med dig!! Kul att få lite info från dig då och då!
Kram mor o far

Anonym sa...

Hej, ska försöka hänga med i trenden och skriva i en blogg, det smäller högt på jobbet bland de andra +50 gubbarna där vi precis lärt oss hur man kommer ut på internet. Eftersom du hade väldigt klara regler om vad sidan skulle användas till så blir min fråga Blå Vitt måste vi väl kunna kommentera och skriva om ? . Prata för övrigt med din kamrat Tillman ham måste lämna företaget den 31 mars men han framförde sin hälsningar till dig.
Ha en bra dag själv, skall jag träna inför morgondagens buggkurs. Kanske att Stickan sitter löst den här gången, men enligt Viktor har han gått ut på Gratts hemsida och uppmanat sina kunder att ringa och rösta på dem.

Kris sa...

Förvånar mig inte det minsta att du gjort om en buggkurs till Lets dance. Haha

Tack!