torsdag 26 februari 2009

Nyhetstorka

Känner att jag inte hängt med i vad som händer i omvärlden den senaste tiden. Det har blivit mycket jobb och det tar en del energi att ställa om sig till nattskift. Ni som läst mitt förra inlägg vet ju även att jag p.g.a. andra anledningar haft öronen varma några dygn... Fast den enskilt största anledningen till att jag inte ens orkat läsa svenska tidningars hemsidor är alla dessa bilder, repotage, artiklar, chattar, tips etc. angående en viss förlovning.
Alltså... Vi har en kvinna 30+ som har förlovat sig med sin pojkvän. (punkt)

Skitkul! Händer ungefär dagligen att folk förlovar sig, men nu råker det väl emellertid vara så att denna kvinna är född i "rätt" familj. Därmed blev ju allt väldigt mycket mer intressant och befogar spaltmeter på "bästa sändningstid/plats"! Eller inte.

För att hålla "fjanteriångan" uppe får jag väl avsluta detta inlägg med en löjlig gammal klassiker från sandlådan...

"Länge leve hans majonäs honungen!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Länge leve monarkin och kärleken!

//
Anonym

Anonym sa...

Absolut! Monarkist, javisst!

Anonym sa...

Nu är det snarare inläggstorka än nyhetstorka tycker jag :P