fredag 10 april 2009

Tillbaks i New Jersey

Med hjälp av flyg till Philadelphia och därifrån hyrbil har jag nu kommit till en liten håla vid namn Pennsville i delstaten New Jersey. Ska vara här i lite drygt en månad och flytta bränsle på kärnkraftverket Hope(less) Creek. Jobbet börjar imorgon och jag ska se till att vila ut ordentligt innan dess.

Resan hit gick bra, medan hotellet, Hampton Inn som jag bor på helt klart håller lägre klass än Residence Inn där jag bodde i Ohio. Ja, till och med lägre klass än det Hamptonn Inn jag bodde på under min vistelse i Chicagotrakterna i höstas. Därmed inte sagt att hotellet är dåligt på något sätt, men man har ju blivit bortskämd med fina hotell under vistelsen här i USA.

För att göra det lättare för er som eventuellt är intresserade och försöker hänga med i turerna har jag här fixat en google map-karta över området. Mitt hotell är markerat med A:et.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du måste ju passa på att åka till Washington när du är i närheten!