tisdag 28 april 2009

Lite bilder från Washington

Som jag utlovade i förra inlägget så kommer det här lite bilder från besöket i Washington DC från helgen som var. Eftersom jag reste ensam är det ju inte så lätt att själv vara med på bilderna. Och när jag då passade på att lämnade över kameran till en annan person för att få en bild på mig själv framför vita huset, så såg jag givetvis till att blunda...
För övrigt så får bilden nedan tjäna som minnesmärke för mina Ray-Ban pilotglasögon som jag fick av min bror 1998 då dessa på något sätt försvann under resan. Fan!







På det hela taget så var besöket i Washington en enda stor upplevelse! Jag gjorde egentligen inget speciellt, bara gled runt och titta på byggnader och besökte olika platser. Nästa gång jag åker dit skall jag se till att ha lite mer tid och göra lite besök på några av de många muséer som finns i staden.

Inga kommentarer: