måndag 13 april 2009

Great balls of fire!

Ibland blir tre fel ett rätt... Tog en sån där "turistbild" när jag var på Rock n Rollens hall of fame (fel 1). Försökte sedan att ta ett foto av fotot med min digitalkamera för att få bilden på datorn (fel 2). Eftersom blixten envisades med att skapa en vit fläck mitt i pappret (eller kanske det är så att kanske jag inte fastnar på filmen?) så satte jag fingern för blixen och försökte igen (fel 3). Resultatet blev bilden ovan (1 rätt). Här ser man ju klart och tydligt att jag är så mycket Rock n Roll att gitarren fattat eld...

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha... jag tycker att att du ser ut som han längst ner till vänster på denna bild.

http://www.gamlavykort.nu/artiklar/dansband/jahnrondhos.JPG

Det e rock n roll.

-bro

Kris sa...

Haha!
Fast länken såsom du skrev den funkade inte. Klipp&klistra istället in:
http://www.gamlavykort.nu/artiklar/dansband

Där kan man ju också se orginalbilden för "the Hicks" (utan farsan). Orginalet ser ju nästan ut som Jorma i TV-serien Åshöjdens BK!

Vill dock vidmakthålla att min brinnande gitarr (helt utan hjälp av photoshop) är mer rock n roll.

Mange sa...

Alltid tyckt att du e Rock 'n' Roll Albin. De vet du!

bro sa...

krille, kolla kurt reines i din länk ovan. killen längst ner tll höger... snacka om ptv. typ