måndag 23 augusti 2010

Tillbaks till verkligheten

Efter helgens strapatser var det idag återigen dags att "stämpla" in på jobbet. Hujeda mig vad segt det kan vara att börja jobba, bara för att man va ledig en nästan hel helg.

Den här veckan verkar det som att jag kommer köra dagskift för hela slanten, inte mig emot. På fredag är det dessutom dags för den årliga revisionsfesten, vilket innebär ett ypperligt tillfälle att dricka gratis öl tillsammans med sisådär 500 hockeyfrille-/örhängs-/skinnväst-/ölmagsbeprydda män i medelåldern. Jippie!!! Kärnkraftsrallarna alltså...

Idag var det även dags att agera snål/sparsam och tvätta underkläder i handfatet.

Ja ni ser. det verkar helt enkelt som att jorden snurrat ett varv och att saker och ting börjar återupprepa sig...

3 kommentarer:

Albinsson sa...

Akta dig - du kanske snart blir en riktig rallare själv!! Fast hockeyfrillan kan ju blir problematisk förstås...Sköt om dig! Vi ses snart. //Mamma

Anonym sa...

Haha Hockeyfrilla på Kickan, vill jag se...

Kris sa...

Ja du, med tanke på att håret i nacken växer uppåt på mig så kommer hockeyfrillan att smälta in alldeles ypperligt här nere! Alltså det faktum att det ser för jävligt ut...