tisdag 10 augusti 2010

Inlägg nummer 200 och har egentligen inget vettigt att skriva..

Så har man i och med detta inlägg mäktat med att skriva 200 inlägg i den här bloggen. Det går ju upp och ner, ibland skriver man ett inlägg om dagen och ibland ett i månaden. Kanske just det som är tjusningen också, att man utan vidare kan glömma av den om man känner för att göra något annat.

Har hamnat mitt i hetluften. Från dess att jag i fredags blev klar Technical Director så har jag fått en dag (idag) tillsammans med en erfaren herre för att "komma in i det". Imorgon ska jag jobba på egen hand. Ska bli kul! Igår, alltså i måndags såg jag till att få mitt passerkort så idag var första riktiga dagen med hederligt arbete.

Annars så är det som att tiden stått stilla här nere. Bor i samma hotellrum, samma personal på hotellet (bland annat den tykne jäveln som "slängde ut mig" förra året), samma folk på jobbet (både från oss och från andra företag). Samma tyska/schweiziska/öterrikiska kärnkraftsrallare som glider runt i hockeyfrilla, ölkagge, tatueringar, dödskalleörhängen med mera med mera. Alltså, egenligen kan ni bläddra tillbaks till augusti förra året och läsa vad jag skrev då så slipper jag skriva det igen.

Auf Wiederhören!

1 kommentar:

Albinssonskan sa...

Mera quiz till folket!!!