lördag 7 augusti 2010

Technical Director

Så var sista provet skrivet och sista dagen av utbildningen avslutad! Nu är jag utbildad "Refuel Floor Technical Director" vilket innebär att jag från om med nu kan fungera som chef/arbetsledare i reaktorhallen under en revision. Bland annat innebär det isär- och ihopsättning av reaktorn samt all typ av underhåll/service etc. som sker medan reaktorn är avstängd och öppnad.

Utbildningen har varit ganska tuff, men samtidigt visste man ju en del innan man kom hit så allt behövde man ju inte lära sig från scratch. Snittet för mina provresultat har legat på runt 95 % och det är nöjd med!

Nu återstår avslutningsmiddag på ett steakhouse med tillhörande dricka innan jag runt 4:30 imorgon tar mig till flygplatsen. Natten kommer att spenderas med diverse skypeande, tvättning av kläder samt packning av väskor.

Har ju som jag antytt tidigare varit lite trött på att ha massa prov så det känns skönt att kunna åka härifrån. Kommer dock att sakna vädret! Det har varit kanon hela tiden. Imorse såg jag iofs lite regn vilket innebar att jag fick använda vindrutetorkaren EN gång, men framåt dagen har det alltid varit molnfritt och runt 25-30 grader. Lagom! Kommer självklart även att sakna Mustangen!

Inga kommentarer: