lördag 15 januari 2011

Livet från den ljusa sidan

Varning! Detta inlägg kommer att påminna lite grann om det här klippet...

Mina klagomål på US Airways slutar inte med att jag i mina senaste inlägg fördömt dem här på bloggen, nej nu jävlar ska jag sluta använda deras bonusprogram "Divended Miles". US Airways är en del av Star Alliance så jag kan lika väl använda SAS bonusprogram när jag flyger med dessa bolag. Jag hade dock en del miles på divended miles som jag beslutade mig för att använda upp först. Sagt och gjort, idag bokade jag en weekend till Miami 28-30 januari (gratis). Flyger fredag morgon och hem söndag eftermiddag.

Just nu har jag en ledig helg framför mig. Ett rätt så intressant uppdrag på jobbet samt en weekend i Miami att se fram emot. Imorgon ska jag träffa en mäklare för att hyra en lgh nere vid beachen här i Wilmington samt kolla på den kritikerrosade filmen "The Fighter" på bio. Livet har faktiskt varit sämre.

Förresten - Är det inga mer än "brossan, Jossan och Mossan" som kan bemöda sig med att lämna en kommentar emellanåt?

7 kommentarer:

Albinsson sa...

Jo det kan vi väl! Vi sitter här i snön och är avundsjuka! Förresten - gå in och se "fuskbyggarna" på tv4 senaste avsnittet! Kändes lite oroligt...:-) /Mossan

Albinsson sa...

...och du förresten - öl till frukost!!!!?? Hmmmm. /Mossan igen

Anonym sa...

Till Albinsson: Det skulle ju va ngn annan än mossan, jossan och brossan som skulle kommentera, duh. Bro

Kris sa...

Niclas, det råder ju intebud för er (mossan, fossan, Jossan o brossan) att kommentera. Känns bara som att ingen annan kommenterar nu för tiden. Fast klart, kanske är så att man inte har några andra vänner :)

Kris sa...

Rättelse: "Det råder ju inte FÖRBUD för er..."

H sa...

Jag ger också kommentar, glöm inte!

Adam W sa...

Jag kan tänka mig att lägga en kommentar då och då :)

För lite uppdateringar på vad som händer i GBG kan du gärna kolla in min blogg igen om du vill.

Idag har jag hängt med Joel på en klassisk långfrukost och nu e det unitedmatch i FA-cupen. Gissar att det händer lite mer på Miami Beach?

Ha det gott!