lördag 15 januari 2011

The Fighter

Kom just hem från att ha sett The fighter på bio. Tänker inte ge mig på att berätta något om filmen i sig och dess handling. Kan bara säga att den var GRYM. Helt ärligt, filmen var fan bättre än det... Helt fantastiskt bra insatser av skådespelarna och riktigt snyggt gjord. Säger bara en sak - Se den!

Jag har inte gråtit/haft tårar i ögonen på en biograf sen brorsan och jag såg "Den oändliga historien" på Blå stället någon gång på 80-talet. Då satt man och lipade när hästen drunknade i träsket... Nu satt jag där och fick använda min halsduk för att torka tårarna i slutet av filmen.

Innan filmen började så visades sedvanligt filmtrailers. Kan konstatera att Natalie Portman är helt jävla sjukt snygg, att det snart kommer en film som heter "Thor" (asaguden) med bland annat Stellan Skarsgård samt att jag kommer ha fullt upp med att se minst två filmer i veckan nu de kommande veckorna.

Inga kommentarer: