måndag 29 mars 2010

Två lediga dagar...

Nästan som en gåva från ovan så fick vi ledigt igår söndag och idag måndag. Rätt så välbehövligt med tanke på de senaste veckornas arbetsbörda.

Idag måndag bestämde jag mig för att shoppa loss lite grann så att allt sånt är fixat innan man ska åka hem, för man vet ju aldrig när nästa ledighet inträffar (se inlägg nedan).

-----------------------------

Igår bokade jag en helg till Paris för mig och min bättre hälft. Ingen av oss har varit där tidigare så det ser vi fram emot! Om ni har några "Paristips" så tas dessa emot med öppna armar.

-----------------------------

Om ni inte sett filmen "Up in the air" så kan jag rekommendera er att göra det. Produktplacering när den är som mest uppenbar, men ändå helt klart sevärd.

-----------------------------

Nej, nu är hägrar en stund vid poolen mer än blogginläggsskrivande vid datorn gör... Hasta La vista!

Inga kommentarer: