torsdag 3 september 2009

Ankomst Almansa, Spanien

Blir ett kort inlägg idag. Som rubriken antyder så åkte jag ner till Spanien idag för arbete på kärnkraftverket Cofrentes, för detta ändamål bor jag även i en by vid namn Almansa (se A på karta nedan).


Resan ner var inte helt problemfri. Planet från Gbg till Paris blev försenat och landade på den terminal som låg längst bort. Därför blev det till att skynda så gott det gick med bussar och apostlahästar för att hinna med nästa plan mot Valencia. Däremot lyckades inte mitt bagage med samma bedrift så den blev kvar där i Paris medan jag flög vidare. Förhoppningsvis dyker väskan upp imorgon.

Idag är även min brorsdotter Lovisas 1-årsdag! tänk vad tiden går fort! Lovisas mamma har skrivit lite grann om detta på deras blogg: http://lovisaalbinsson.blogspot.com

Nu är det sängen som gäller för mig, men förhoppningsvis blir bloggandet positivt drabbat av att jag är bortrest så mer inlägg är att vänta.

Inga kommentarer: