torsdag 27 augusti 2009

Fel i förra inläggsrubriken

Eftersom jag enligt mitt förra inlägg borde befinna mig hemma i Göteborg såhär dags, så får jag väl se till att, som rubriken antyder "trotsa" mitt förra inlägg här...

Blev nämligen så att min hemresa blev förskjuten ett dygn fråmåt. Med andra ord så åker jag hem till Sverige ikväll. Däremot så har jag lämnat/blivit utkastad från mitt förra hotell i Zurzach och befinner mig istället just nu i min bättre hälfts hotellrum i Baden (ca. 1,5 mil från Zurzach). Det förhåller sig nämligen så att min bättre hälft är här nere på utbildning med sitt jobb, men kommer även hon att åka hem till Göteborg ikväll. Däremot så åker vi lite trist nog inte med samma flyg.

Idag blir det ett litet besök ner till Baden centrum innan jag styr kosan mot Zurich flygplats och en efterlängtad hemresa.

Inga kommentarer: