lördag 5 september 2009

Födelsedag

I förrgår var det dags för min brorsdotter Lovisa att fylla 1 år, idag är det min tur. Dock så fyller man ju lite mer... Vad ska man säga? Man är ju inte ens "lovande" längre, utan räknas snart som veteran. Vet inte om man ska uppskatta det eller inte, helt klart är iaf att 30-årskrisen bara blir värre. Får nog bli ett inlägg om detta snart...

Är ledig idag och igårkväll var jag ute med några kollergor och käkade mat med "tillhörande dryck". Är lite seg idag med andra ord... Om allt vill sig rätt så bär det snart av mot Alicante för lite bad. Får se hur det blir med det...

I söndags var jag på gamla ullevi och såg hur mesta mästarna utklassade Ellos med 4-0. Härlig stämning och inmarschlåten som jag under stor debatt (som i sin tur ledde till bojkott) skrev om i våras är precis så bra som jag spådde. "Case closed" som dem säger i staterna.

Ska försöka ta tag i saker och ting och lägga upp lite bilder från Ungern och Schweiz snart. Om det skulle vara så att någon var intresserad vill säga.

3 kommentarer:

Sanna sa...

30årskris verkar onödigt. Släpp det. Jag längtar tills jag fyller 30, tycker det verkar skitbra!

Anonym sa...

Du får ett blogginlägg av mig i födelsedagspresent. Grattis!

http://kontrakt.blogg.se/2009/september/alderskris.html#comment

Jossan sa...

Grattis, gamle man!
Idag har vi haft barnkalas. Jag lyckades med konststycket att tappa tårtan i golvet 45 min innan gästerna skulle anlända. Grinade och skrattade om vartannat. Bildbevis kommer på bloggen inom kort.
Hoppas din födelsedag varit till belåtenhet!
Kram från oss i Lerum