fredag 22 maj 2009

Rapport...

Ok, då har jag snart avverkat en arbetsvecka i Wilmington, men det har väl inte blivit så mycket arbete om jag ska vara ärlig. Har faktiskt varit lite frustrerande att komma hit och inse att man inte haft så mycket att göra. Man är ju van vid lite annat från "vårsäsongen" så att säga.

Tänkte kort beskriva lite saker jag gjort sen senast:

Räddat livet(?) på en sköldpadda, typ 3dm i diameter som var på väg över vägen. Jag lyfte ner kraken i diket.

Matat hotellkatten med kattmat varje dag. Hotellkatten kallas "Svatten" eftersom han mestadels är svart.

Sett två filmer på bio: Star Trek och X-Men. Inga blivande oscarsvinnare, men helt ok filmer båda två. I en jämförelse mellan de båda är det dock Star Trek som vinner.

Shoppat lite kläder att ha på mig till helgen - drar till Las Vegas på lördag morgon :)

Tränat BJJ för första gången på evigheter. Kan väl säga att hela kroppen ömmade efter det passet.

Kopplat av och njutit av livet... Idag fick livet dessutom extra njutning när blåvitt slog gajs med 1-0. Tobbe "E klar" kommer skjuta blåvitt till SM-guld om dem får behålla honom, härligt!

Som sagt, på lördag bär det av till Las Vegas där min gode vän Vara-Per kommer att möta upp. På lördagskvällen sitter jag med två biljetter till UFC 98 på MGM Grand Arena. Kommer bli hur coolt som helst! Kommer i övrigt att bli en helg fylld med: "ta det lugnt vid poolen och dricka drinkar", upplevelser, spelande och förhoppningsvis tar jag mig till Grand Canyon på måndagen också.

Antar att jag inte kommer skriva nåt innan jag drar dit, men lovar att återkomma med foton och en reseskildring senare. Dessutom kommer det att bli en "special-quiz" nästa vecka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nähe... Inen som kommenterar längre så man får väl helt enkelt lägga in egna kommentarer!

Anonym sa...

ser ram emot rapporten från vegas. bro

Anonym sa...

fram skulle det vara...