lördag 9 april 2011

Laid off

Tidigare imorse så stämplade jag ut från kärnkraftverket här. Inget mer jobb här alltså. Nu är det ledighet fram till tisdag morgon då jag åker till New Orleans.

Igår natt blev det lite drama på jobbet då en tjej föll ihop i ett epilepsianfall. Jag och min kollega fick rycka in och köra lite hederlig första hjälpen.

Planen nu är att sova 1-2 timmar och sedan hålla mig vaken hela dagen så att jag somnar ikväll. Alltså dags att bryta nattskiftsrutinerna och börja leva som en vanlig människa igen...

Ha en bra helg!

3 kommentarer:

Albinssonskan sa...

När jag läste rubriken trodde jag först att du blivit uppsagd!!!

Ha en go helg! Här hemma har vi underbart vårväder, har stått ute i T-shirt och målat hela dagen.
Kram

H sa...

Vad gör du på din ledighet då?

Kris sa...

Jossan:
Nej, så illa är det inte. Eller ska jag säga "så bra är det inte"? Haha

H:
Jag njuter av livet :)