söndag 29 januari 2012

Lite bilder från jul och nyår i Amerika

Har ju inte skrivit så mycket om jul- och nyårsresan jag gjorde till staterna. Känns dumt att skriva om det nu, men tänkte att jag kunde posta lite bilder...

Philadelphia by night #1

Philadelphia by night #2

Boston. Den som sett TV-serien Cheers (sv. "Skål") vet vad bilden föreställer...

Utsikt från 37:e våningen på hotellet... Boston

Vi firade som sagt nyår  Boston och redan dagen efter, alltså 1/1 bar det av hem igen för min del. Började med att vi åt frukost på hotellet och sen tog en taxi till flygplatsen. Emilys flyg gick lite tidigare än mitt så jag satt där i några timmar och väntade. Sen bar det av till Frankfurt i sämta tänkbara säte (typ mitten-mitten längst bak). Anlände Europas tråkigaste flygplats klockan 5 på morgonen (2/1) för att sita där och vänta på flyget som gick kl 10:45. Ankomst Gbg 12:30 där jag hämtades upp av Niclas. Skjutsade honom in till stan och sen körde jag mina fyra timmar till OKG (Oskarshamnsverket) för att jobba ett kvällsskiftet. Kan säga att jag var redigt trött när jag kom hem efter jobbet den natten...

Inga kommentarer: