torsdag 10 mars 2011

Premiär för Mac Pro på bloggen

Hade du frågat mig för några månader så hade det som nu hänt varit en omöjlighet... Nu sitter jag nämligen här med en nyinköpt Mac Pro samt en Ipod Nano. När jag väl kommer hem är risken stor att jag även kommer att vara utrustad med en Iphone (kan inte köpa en sån här eftersom telefonerna här är låsta till amerikanska operatörer). Jag som alltid haft ett ont öga mot Apples produkter så att säga... Dessutom har jag en ny Nikon "blandning mellan vanlig digitalkamera och systemkamera".

Om nu dessa tyngre inköp inte vore nog så inhandlade jag även en ny sommarjacka samt bälte på Banan Republics outlet store här. Jackan kostade 130 dollar i butik (såg den i Wilmington) och gick lös på 50 dollar här.

Frågan jag ställer mig själv och er nu... Är denna "vända kappan efter vinden" och hänsynslösa shopping min 30-årskris? I så fall ser ni mig snart på TV i full färd med att upprätta en budgettavla...

3 kommentarer:

Lasse sa...

Du har valt helt rätt produkter=)

Själv kör jag både Nikon D90 och MacBook Pro.

Jag förstår att jag är lite av en förebild för dig, men jag känner mig hedrad =)

Anonym sa...

Mmmm anse dig själv som anmäld till strix...

"Mvh en orolig bror som hoppas att ni kan komma till rätta med detta galna och onormala shoppingbeteende".

H sa...

Jag säger bara Charlie och Mattias...