måndag 8 februari 2010

Hemma igen...

Landade på Landvetter igår kring lunch och har varit hemma sen dess. En brutalt hemskt flygning över Atlanten där jag tack vara grannens vikt på dryga 200 kg mestadels satt uppklämd mot fönsterrutan... Inte nog med detta, flygningen bjöd även på seriös turbulens så man satt ju där fastspänd på kaptenens order, medan varje försök till sömn abrupt avbröts varje gång det kändes som att planet störtdök.

---------------

Skulle egentligen varit i Stockholm den här veckan för utbildning, men under resan hem har jag även lyckats få i mig nåt olämpligt så just nu är jag i allt annat än i form. Blev följdaktligen kvar här hemma i Göteborg.

---------------

Ska försöka ladda över bilderna från New Orleans och Houma och skriva en reseskildring när ork finnes.

---------------

Till sist så vill jag även skänka en tanke åt de två svenska officerare med anhöriga som stupat i Afghanistan.

2 kommentarer:

Albinssonskan sa...

Men sa du inte till flygvärdinnorna om din granne? Det är ju inte meningen att du ska få lida för att han/hon inte får plats i sitt eget säte?

Kris sa...

Nej, killen var väldigt trevlig och flyget var fullt. Hade helt enkelt inte "hjärta" att vara så otrevlig...