fredag 3 juli 2009

Semester!

Äntligen! Som Gert Fylking skulle sagt... Semester!

Semestern inleddes med att jag fick hjälpa brorsan att bygga ett partytält inför svägerskans 30-årsfest imorgon. Innan dess hade jag anlänt från en utbildning/team building-dag i Stockholm som avverkades tillsammans med mina svenska kollegor inom GE Hitachi Nuclear Energy. Det blev båtåkande, badande (i en bottendöd Östersjön), inmundigande av alkohol samt ett restaurangbesök. En annan lite rolig grej var att GE:s VD/CEO var på besök i Stockholm så nu har man även träffat på honom.

Jag hade tyckt det var kul om folk som råkar läsa i bloggen nu under sommaren kunde posta en kommentar, eller varför inte göra "mini-quizet" i förra blogginlägget. Kan tänka mig att antalet läsare följt ungefär samma trend som finansvärlden och ÖIS gjort på senare tid...

3 kommentarer:

Borrizbrossa sa...

Hade gärna sett att du lärt VD:n lite svenska fraser som i inslaget här nedan:
http://www.youtube.com/watch?v=MPsqQyFLJoE

Camilla sa...

I'm still here :) Kul med lite uppdateringar. Min blogg lever inte för tillfället... Kram!

Kris sa...

Borrizbrossa:
Den frasen borde inleda SFI-kurserna i fortsättningen... haha

Camilla:
Du får rycka tag i dig själv och komma med någon form av statusuppdatering åtminstone!

Hur som helst kul att ni båda hänger i och läser!