torsdag 25 augusti 2011

Rejäl bloggtorka

Precis som östafrika så lider den här bloggen utav en av sina värre torkperioder just nu.

En "anonym" kommentar i inlägget nedan undrade om bloggen hade dött. I ärlighetens namn så vet jag inte svaret på det själv. Just nu känns det dock som att det händer alldeles för lite i mitt liv för att jag ska ha något vettigt att skriva.

Så på mottot; "Om nu inte har något vettigt att säga så håll tyst", ett motto som jag för övrigt sällan anammar, så har det blivit lite skralt med inlägg här i augusti.

Saker som dock händer och tåls att nämna är att det:
- Vilken dag som helst väntas det tillökning till den Albinssonska Lerumskontigenten.
- Strax mer än en vecka kvar tills jag har en veckas semester.
- Går "sådär", rent av dåligt med keyboardsspelandet.
- Inte är många dagar kvar av min ungdom.

För er som är sugna på att läsa en blogg som både uppdateras och fylls med intressant läsning rekommenderar jag starkt http://tramparunt.com.

2 kommentarer:

H sa...

Glöm inte att du snart börja skolan också! Sen har jag en fundering kring namnet på din blogg "Energizer - Göteborgshumor, 30-årskris och lite allmänna tankar om livet." Kommer den efter den 5/9 att ändras till 40-årskris!? :) Map att 30-årskrisen pågått sedan 24 årsåldern! :)

Kris sa...

Kanske ska byta ut 30-årskris med "30-årig livsglädje" istället?