fredag 5 augusti 2011

En uppdatering om läget

Inte blivit så mycket skrivande här senaste tiden. Vädret har varit alldeles för fint, motivationen alldeles för dålig samtidigt som det inte hänt så mycket. Ska väl börja med att säga att jag gått bet på de flesta låtar som önskades i utmaningen. Kanske överskattade min egen förmåga en aning... Däremot har jag lyckats klinka fram Lasse Dahlquists "Du är välkommen till Göteborg". Videobevis kommer när den sitter lite bättre och solen skiner med sin frånvaro så att jag känner motivation att träna.

Nu är det bara en månad kvar tills man fyller 30. Hade tänkt att jag skulle knåpa på en "Bucket list" om saker jag vill få gjort innan jag fyller 40 (hjälp vad hemskt det låter att fylla så mycket).  Om någon har något bra förslag så är det bara att säga till.

Förra helgen var det kanotpaddling med tillhörande övernattning i Vättlefjäll (för man säger väl inte "på Vättlefjället", då det knappast rör sig om något riktigt fjäll?). Riktigt trevligt och kanonväder! Vättlefjäll är utan tvekan en av Göteborgsområdets riktiga smultronställen.

När jag skulle köra tillbaks till Oskarshamn så hade någon vänlig själ lyckats köra av min backspegel. Ja, själen var faktiskt vänlig på riktigt. Hon hade nämligen lämnat en lapp och kommer att stå för reparationen. Hur många är det som lämnar lappar sådär nu för tiden egentligen?

1 kommentar:

Anonym sa...

RIP för den här bloggen eller? inget nytt sedan den 5/8.