söndag 10 oktober 2010

Jag mår bra

Ja, eller bra är ju egentligen bara den lägre graden i själva böjningen. Det är väl något i stil med "Bra, bättre, bäst"? Jag är lite sliten efter mycket arbete och då pratar jag inte bara om timmar jag jobbar utan även om hur mycket jag jobbat de där timmarna. Hur som helst så börjar jag skönja ljuset i tunneln och snart borde det bli bättre :) Om en månad borde jag sova i min egna säng dessutom!

Har försökt bråka lite med min mobil för att kunna lägga upp bilder på de helt fantastiskt fina soluppgångarna som jag möts av när jag kommer till jobbet. Tyvärr har jag ingen kabel mobil-dator med mig så jag förlorade själva bråket och kan därför inte lägga upp några bilder på detta... Än.

Nog skrivet, det är lördagkväll så jag borde ha bättre saker för mig. Fast klart, reveljen går 05:40 imon så egentligen kan man ju inte hitta på så mycket kul.

Ha det bäst!

(Se där... Fick jag med hela rasket, bra, bättre och bäst... D.S

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej, hoppas du mår bra även idag! :)