onsdag 15 augusti 2012

Tillbaks i Spanien (igen)

Bloggandet har ju inte gått på högvarv på sistone så det är väl kanske dags för en kort uppdatering av läget...

För ungefär två veckor sen åkte jag hem till Sverige, eller hem och hem, jag åkte först och hälsade på mormor i Sollefteå och sen på lördagen blev det bröllop i Sundsvall där Camilla och Martin lovade varandra evig trohet. Hela norrlandsvistelsen var verkligen kanon!

Väl därifrån åkte jag via Arlanda till Göteborg för att "jobba hemifrån" som det så fint heter. Måste dock säga att det blev ovanligt mycket jobb gjort den här gången...

Det är alltid speciellt att få vara hemma lite grann. Det känns som att man landar lite grann i tillvaron och kan slappna av. Veckan bjöd på alltifrån besök hos brorsbarnen till att dricka söndagskaffe och lösa korsord. Det blev en del OS (med svenska kommentatorer!) ska väl också tilläggas.

Imorgon åker jag till Schweiz och flyger tillbaks till Spanien på lördag för att på söndag köra upp till norra Spanien. Lite flängande med andra ord, men det är väl på sätt och vis självvalt så man ska inte klaga.

Lovar att bättra mig nu under veckan och uppdatera lite mer.

Inga kommentarer: