torsdag 15 september 2011

Lite kort om läget

Som jag nämnde i förra inlägget så är det tillbaks till verkligheten som gäller. Hösten är ett faktum och projektet här i Oskarshamn kommer troligen att hålla på fram till jul.

Med andra ord kommer jag att fortsätta att jobba veckorna här i Oskarshamn med rullande schema; dag, kväll och nattskift. Kommer väl att bli några lördagar att arbeta också.

Livet här är ganska "vardagslikt" med hushållspyssel såsom matlagning (fixar matlådor), träning och TV-tittande. Dessutom har jag ju skolan att tänka på också.

Tanken är att jag efter detta projektet kommer att ta mig an lite administrativa och affärsrelaterade uppdrag i Spanien och sen den 29 februari ska det enligt plan bära av till Taiwan för ett projekt där.

4 kommentarer:

Anonym sa...

När är oskarhamn slut då? Bro

Anonym sa...

@Bro
Läs om andra meningen så står det att läsa att det troligen håller på fram till jul.

//Läskunning :)

Adam W sa...

Tja Albin!

Gött att du är igång med bloggandet igen, kul tider framöver verkar det som. Spännande!

Trevlig helg!

Anonym sa...

Trodde du skulle resa i dec. Bro