torsdag 19 november 2009

Det rullar på...

... Har ärligt talat inte hämtat mig än från katastrofen i samband med slutstriden i allsvenskan. Känner fortfarande starkt hatiska känslor och en släng av hopplöshet.

... Har gått lite på halvfart på senare tid, men nu är det tyvärr dags att snäppa upp sig lite. En del saker som måste göras samtidigt som slutet på året kommer allt närmre. PANIK! :)

... Om det inte framgått i tidigare inlägg så bär det av till staterna för min del den 13 december. Preliminärt hemresedatum är 29 januari, men det ska man ta med en nypa salt. Dessförinnan så står en resa till Madrid 9-11 december samt två dagar i Stockholm nästa vecka på programmet.

... Nu till helgen ska jag och min bättre hälft ner till Köpenhamn och roa oss. Ska bli kul!

... "Livsnjutar-Kjelle" från TV-serien Ullared lyser starkast i en produktion som går från klarhet till klarhet! Så nu vet alla att insektsbett är inget att oroa sig för... Bara att inmundiga lite brännvin och använda kniven för att skära ut skiten. Bäst på TV just nu.

... För att hedra ovan nämnda Kjell och eventuellt fylla på strumpförrådet så finns planer på ett besök till Gekås imorgon. Får se hur det blir med det, om jag överlever... Det finns ju indikationer på att varuhuset är ett "tortyrcentrum för män".

... Är det en vild gissning att kanal 5:s produktionsteam haft svenska såpor som inspiration till sina senaste dokusåpor? Rederiet blev Färjan och Varuhuset blev Ullared.

... I veckan blev jag vaccinerad mot H1N1-viruset. Totalt kaos på kliniken och vaccinet var slut 20 minuter efter öppning. Jäkligt märkligt att man inte kunnat hantera detta bättre... Biverkningar har för min del har stannat vid en öm arm, än så länge iaf...

... Fan att inte Tobbe satte friläget igår. Hade ju adderat ett par miljoner på köpesumman om han nu skall säljas vill säga.

Inga kommentarer: