torsdag 22 oktober 2009

Inget speciellt...

Har ju varit urdåligt med verksamhet här på senare tid från min sida. Har helt enkelt hamnat i en kombination av idé- och energitorka och kommer mig inte för att skriva nåt vettigt. Förslag mottages tacksamt!

För tillfället så befinner jag mig i Oskarshamn där jag nu varit i två veckor (med undantag för helgen som firades hemma). Åker hem nu över helgen för att sedan åka hit nästa vecka igen. Helgen som kommer innehåller ett besök hos käkkirurgen för att ta bort en visdomstand så ser inte direkt fram emot det. Känns lite skumt att man betalar för att bli misshandlad... Typ.

Idag hände för övrigt en lustig sak på hotellet. Började tjöta med en snubbe i bastun och ganska snabbt framgick det att han var "gammal" officer. Sen pratade vi lite fram och tillbaks tills vi kom fram till att vi träffats innan och druckit öl i Halmstad för några år sedan. Märligt.

Inga kommentarer: