torsdag 26 april 2012

Bloggtorka

Ja, inte blivit alltför många inlägg på senare tid...

Snus
Det har gått bra hittills, även om suget att kunna slänga in en snus i stort sett är konstant.

Barcelona
Var där några dagar under påskveckan. Ett besök som var mer åt hållet "roa sig" snarare än "turista". Vi pratar bland annat om nattklubbsbesök fram till morgontimmarna.

Hemma
Jag var hemma förra helgen en snabbis. Köket var i stort sett färdigrenoverat och diskmaskinen invigdes. Stort tack till brossan!

Apropå brossan...
... Han är gift med Jossan. Samma person som jag försöker att slå i "Rumble" (en App som kan spelas på Ipad/iphone). Kan väl lugnt säga att jag åker på storstryk gång på gång!
... Han håller också på sluta snusa. Skall familjen Albinsson bli 100 % snusfri snart?

Spanien
Ja, jag befinner mig ju här nere mestadels nu för tiden. På kartan nedan så är orterna jag oftast besöker utmärkta med ett "A". I norr så ser vi Miranda De Ebro och det södra "A:et" är Almansa. Jag har en lägenhet i Almansa men just nu befinner jag mig i Miranda.



Framtiden
Nu till helgen så ska jag hitta på något... Första tanken som slog mig var ett besök till Bilbao och göra den stan. Sen har vi ju San Sebastian här i krokarna också...
Drar till Philadelphia någon vecka här nu i maj också. Det var tänkt där i mitten, men p.g.a. diverse möten får jag nog tyvärr flytta den resan.
I juni så är det fotbolls-EM. Jag har matchbiljett, sovplats och flygbiljett för Englandsmatchen i Kiev. Kommer nog bli fett det där!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för lite information om vad du sysslar med! Har inte smakat på vinet ännu...//Mamma

Albinssonskan sa...

Hej Rumblekompis!

Kul med kartan, nu vet man lite mer vart du håller hus!
Inte alls avis på den där EM-biljetten..... Buhu!

Kram